Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΡΚΟΥΛΙΑ

 

ΠΡΟΣ την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ

του Ν.Π.Δ.Δ. «ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ»

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ

ΧΑΪΔΑΡΙ, 07/09/2021

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Μιχαήλ Καρκούλια του Χαραλάμπους, Διοικητικού Υπαλλήλου (ΔΕ), κατοίκου Χαϊδαρίου Αττικής, οδός Σατωβριάνδου αριθ. 66 (τηλ. 210.5813041 / 6972718176).

**********

Κύριοι,

Με την παρούσα επιθυμώ να θέσω υπόψη σας τα ακόλουθα:

1. Την 4/09/2021, με μεγάλη μου έκπληξη, πληροφορήθηκα, μέσω της καταγγελίας του Ενιαίου Συλλόγου Εργαζομένων με αρ. πρωτ. 76/4-9-2021, ότι τις βραδινές ώρες της 3/09/2021, από την υπηρεσιακή ηλεκτρονική μου διεύθυνση secny2@psyhat.gr"εστάλησαν σε διάφορους αποδέκτες/εργαζόμενους στο Νοσοκομείο ετεροχρονισμένα και τροποποιημένα προγράμματα ανεμβολίαστων υπαλλήλων της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, σύμφωνα πάντα με την ανωτέρω καταγγελία του Συλλόγου.

Όπως ήδη γνωρίζετε, από την 28/08/2021 συνεχώς και μέχρι σήμερα, απουσιάζω από την Υπηρεσία λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας (νοσηλείας μου στο Αττικόν Νοσοκομείο και λήψης αναρρωτικής αδείας 30 ημερών), γεγονός που έχει ως συνέπεια καθ’ όλο αυτό το διάστημα να μην έχω επισκεφτεί τον τόπο/χώρο εργασίας μου και επίσης να μην δύναμαι να χρησιμοποιήσω την ανωτέρω ηλεκτρονική μου διεύθυνση.

Λόγω της απουσίας και αδυναμίας μου, είναι αυταπόδεικτο, ότι τα ανωτέρω προγράμματα δεν εστάλησαν από εμένα, αλλά από τρίτο πρόσωπο (ή τυχόν περισσότερα πρόσωπα), εργαζόμενο στην Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου, το οποίο, χωρίς καμία δική μου ενημέρωση, έγκριση, συγκατάθεση κλπ., χρησιμοποίησε προφανώς τον Η/Υ που είναι εγκατεστημένος στο γραφείο μου καθώς και την προσωπική ηλεκτρονική μου διεύθυνση, με σκοπό να διαβιβάσει μέσω αυτών τα ανωτέρω προγράμματα προς άγνωστο αριθμό παραληπτών, πράγμα που έπραξε, με συνέπεια να εμφανίζεται στους τρίτους αποδέκτες ότι αυτά  εστάλησαν από εμένα, πράγμα εντελώς ψευδές και ανυπόστατο.

Είναι εντελώς αδικαιολόγητο και παράδοξο το γεγονός ότι τα εν λόγω προγράμματα του ανεμβολίαστου νοσηλευτικού προσωπικού εστάλησαν από το υπηρεσιακό μου e-mail, ενώ εγώ απουσίαζα με ασθένεια, και όχι από τα υπηρεσιακά e-mails των άλλων γραμματέων της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας που ήταν παρούσες.

2. Επειδή, το ζήτημα αυτό είναι άκρως σημαντικό λόγω και της ιδιάζουσας φύσης/ θέματος των ηλεκτρονικών αυτών γνωστοποιήσεων/κοινοποιήσεων σε εργαζόμενους του Νοσοκομείου στην παρούσα χρονική στιγμή.

Επειδή, περαιτέρω, λόγω του ανωτέρω συμβάντος και της συγκεκριμένης τακτικής που ακολουθήθηκε στην περίπτωση αυτή, χρήζει άμεσης διερεύνησης εάν έχουν αποσταλεί και  λοιπά έγγραφα κατά τη διάρκεια της απουσίας  μου από το υπηρεσιακό μου e-mail.             

Επειδή δεν είναι νοητό, εν απουσία και εν αγνοία μου, να χρησιμοποιείται η υπηρεσιακή ηλεκτρονική μου διεύθυνση και τα προσωπικά μου στοιχεία εν γένει, για οποιοδήποτε λόγο ή αιτία.

Επειδή, όλα αυτά τα έτη υπηρέτησα στο Ψ.Ν.Α. με επαγγελματισμό, συναδελφικότητα, ήθος και αξιοπρέπεια. Με θλίβει ιδιαιτέρως και σοβαρά το γεγονός ότι εν απουσία μου και λίγο πριν την συνταξιοδότησή μου, χρησιμοποιήθηκε, εν αγνοία μου, προφανώς από πρόσωπο (ή πρόσωπα) απασχολούμενου στην Δ/νση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, το υπηρεσιακό μου e-mail, αντί των e-mail λοιπών εργαζόμενων στην Ν.Υ. γραμματέων, χωρίς σεβασμό στο πρόσωπό μου και στο πρόβλημα υγείας μου, με συνέπεια να εκτεθώ σοβαρότατα με τον τρόπο αυτόν.

Για τους προαναφερθέντες λόγους, διαμαρτύρομαι εντονότατα και αιτούμαι:

        Την άμεση διερεύνηση του ανωτέρω περιστατικού, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και διαδικασίες και την απόδοση των κατά νόμο ευθυνών κλπ. στο/α υπαίτιο/α πρόσωπο/α.

        Την άμεση διερεύνηση εάν από την ανωτέρω υπηρεσιακή ηλεκτρονική μου διεύθυνση έχουν αποσταλεί και λοιπά έγγραφα (mails) κατά τον χρόνο της απουσίας μου.

        Την επίσημη δημοσιοποίηση, με έγγραφη ανακοίνωση της Δ/ντριας της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, ότι ουδεμία σχέση, εμπλοκή ή ευθύνη είχα εγώ με τα ανωτέρω πεπραγμένα.

        Την άμεση διαγραφή του ονόματός μου (ως χρήστη) από το υπηρεσιακό e-mail της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας secny2@psyhat.gr, άλλως την κατάργησή του κλπ., από την Δ/νση Πληροφορικής του Ψ.Ν.Α.

        Την πλήρη ενημέρωσή μου, εγγράφως, για τις ενέργειές σας σχετικά με τα ανωτέρω.

 

Αναμένω τις δικές σας ενέργειες σχετικά, επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.

 Μετά Τιμής

 

Κοινοποίηση:

        Διοίκηση Ψ.Ν.Α.

        Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας

        Διεύθυνση Ιατρικής Υπηρεσίας

        Διεύθυνση Πληροφορικής

        Ενιαίο Σύλλογο Εργαζομένων Ψ.Ν.Α. (ΔΑΦΝΙ)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.Θα αναρτώνται μόνο οι ανακοινωσεις του Δ.Σ. του συλλόγου για την άμμεση ενημερωσή σας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.