Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Κάλεσμα του Ενιαίου Συλλόγου Εργαζομένων Πέμπτη 2 Μάρτη στις 6 μ.μ. έξω από τα γραφεία της Hellenic Train (Λ. Συγγρού 41 & Πετμεζά 13)

 

ΕΝΙΑΙΟΣ   ΣΥΛΛΟΓΟΣ   ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ψ.Ν.Α  Χαϊδάρι    Ημερομηνία 1/3/2023

 http://sylogosdafni.blogspot.gr/    Email:sylogosdafni@gmail.com        Αρ.Πρωτ.151

 

Όλοι την Πέμπτη 2 Μάρτη στις 6 μ.μ. έξω από τα γραφεία της Hellenic Train (Λ. Συγγρού 41 & Πετμεζά 13) μαζί με συνδικάτα , φοιτητές, συνταξιουχικές οργανώσεις, την Ομοσπονδία Γυναικών και το Εργατικό Κέντρο Πειραιά.

Η κρατική δολοφονία δεκάδων εργαζόμενων και νέων ( στην πλειοψηφία τους φοιτητές), με το μεγάλο έγκλημα - ατύχημα που διαπράχθηκε στα Τέμπη , ήταν προδιαγεγραμμένη και θα συνέβαινε με μαθηματική ακρίβεια. Ήδη τα περιστατικά ατυχημάτων και καθυστερήσεων τους τελευταίους μήνες είχαν αυξηθεί, γεγονός που κατήγγειλαν εργαζόμενοι και συνδικαλιστές, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει στην ανακοίνωσή της στις 7/2/2023 η ΔΕΣΚ-Σ ......Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις....

 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, για να φτάσουμε στο έγκλημα του «ατυχήματος» σήμερα.

 

Τον Απρίλη του 2013, το σύνολο των μετοχών της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. (θυγατρική της ΟΣΕ) πέρασε κατά πλήρη κυριότητα στον ΤΑΙΠΕΔ. Τον Ιανουάριο του 2017 με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιείται και παραχωρείται στον ιταλικό όμιλο FS Italiane Group έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ. Ακολούθησε νέα σύμβαση που προέβλεπε κρατική χρηματοδότηση 250 εκατ. Ευρώ ( 50 εκατ. Επί 5 χρόνια ) στην ήδη ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τον Οκτώβρη του 2017, υπογράφεται η πώληση της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλαδή στον ιταλικό όμιλο που την είχε εξαγοράσει προηγούμενα έναντι 22 εκατομμυρίων ευρώ ενώ τον Απρίλιο του 2019 ολοκληρώνεται η πώληση με τη στήριξη των ΝΔ- ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα εν μέσω της πανδημίας του Covid-19, (75) εργαζόμενοι, εκπαιδευμένοι στις σχολές Σιδηροδρόμου, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου χάνουν τις δουλειές τους, αφήνοντας τον οργανισμό χωρίς προσωπικό διαχείρισης της κυκλοφορίας και συντήρησης του δικτύου. Έτσι σύμφωνα με τις καταγγελίες των Σωματείων των Σιδηροδρομικών το σύστημα ελέγχου δεν λειτουργεί εδώ και καιρό και εν έτη 2023 όλα γίνονται χειροκίνητα

    

Για μία ακόμη φορά, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και του κόστους οφέλους, που τις συνέπειες της καλείται να πληρώσει ξανά ο λαός, αυτή τη φορά μετρώντας νεκρούς.

 

Ως υγειονομικοί δεν θα μείνουμε θεατές σε αυτό το έγκλημα, γιατί γνωρίζουμε απο πρώτο χέρι τη διαχρονική προσπάθεια που γίνεται με κατάργηση κλινικών - Νοσοκομείων ιδιωτικοποιήσεις μονάδων (βλ. παιδοογκολογική μονάδα στο παίδων Αγ. Σοφία ),  εργολάβους , ΣΔΙΤ, υποχρηματοδότηση κ.λ.π στα Νοσοκομεία και τις συνέπειες που ακολουθούν όταν αποτελεί εμπόρευμα η υγεία του λαού. Δεν θα επιτρέψουμε να μπαίνουν οι ζωές μας στο ίδιο ζύγι με τα επιχειρηματικά συμφέροντα. Δεν θα ξεπλύνουν με το αίμα του λαού τις ευθύνες τους όλες οι κυβερνήσεις που μετέτρεψαν τις μαζικές μεταφορές και την υγεία , από κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα και την προστασία της ανθρώπινης ζωής τη μετράνε και την υπολογίζουν με το πόσο τούς κοστίζει».

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  

 ΚΑΛΑΡΙΤΗΣ Σ.                                                    ΜΠΟΣΜΗ Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται τα σχόλια.Θα αναρτώνται μόνο οι ανακοινωσεις του Δ.Σ. του συλλόγου για την άμμεση ενημερωσή σας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.